fredag 29 oktober 2010

Dagsform och annat nyttigt!!

Hello!!

Jag har lagt om min tränings schema för att kunna vila lite mer!! Jag kör en 4 dagars split och vilar efter varje pass!! kör igenom hela kroppen på 4 pass!
Aptiten har blivit lite bättre och jag äter så mycket jag bara kan :-P
Vikten ligger på mellan 93och 94 kilo!!
Idag körde jag Axlar och triceps och det blev även 25 min på cykeln efteråt, folk frågar varför jag kör så mycket cardio??? Ju för att det hjälper att föra runt allt nyttigt i kroppen till alla muskler, jag brukar ta en portion RAGE tillsammans med 10g BCAA innan passet, ca 50 min innan! Strax innan passet tar jag 50g RECOVERY och under passet dricker jag 20g RECOVERY + 10g AMINORUSH och efter passet dricker jag 30g RECOVERY + 10g BCAA !!!
På så sätt ser jag till att va anabol under hela passet och påbörja min "recovery" direkt efter avslutad pass.
Fråga på om det är något annat ni undrar över!!

Hörs snart
CIAO

3 kommentarer:

Anonym sa...

great work Homan! always been a big fan of yours.. was lookin at your seated dumbell curl video on youtube..can i know wht ur max is in dumbell curl?

Homan sa...

Hi

When i feel strong i can do 6 repetitions with 32kg dumbells with good form.

Anonym sa...

actually was hving a big argument abt this with some people in the gym..

I definitely thought tht u could go for 35.. but I am sure tht at the end it matters how u lift not how heavy u lift...

the amount of control and form u maintain while lifting makes u so unique frm the rest to me.:)

wish u all the best !