lördag 26 april 2008

Triceps träning


Push down med rep:

Den här övningen är bra att värma upp med. Jag brukar alltid börja tricepspassen med denna övning. Det blir då ca 6 set där jag varierar utförandet från gång till gång. Ibland kör jag den omvänd på knä. Det blir inte så tunga vikter och jag ser till att trycka till ordentligt i bottenläget. Kroppen placerar jag på ett sätt som gör att jag aldrig släpper spänningen i triceps.

4 kommentarer:

M sa...

man vill bara skära av en bit och slänga på grillen..

Homan, just nu är du the shit. Du kommer vara helt grotesk inför SM och åt helvete galet på Lucia..

Du har en Kevin Levrone grej going on.. Nice symmetri och bra volym..

med vänlig hälsning
Mehdi Yazdan

tommy sa...

tjena när du skrev att du åt ca 2100 kalorier på en dag, du kan inte beskriva din matdag då? frukosten, mellanmålen lunchen osv, skulle vara tacksam för svar, har nämlingen lite problem med hur jag ska lägga upp mitt matschema, och jag ska äta 2100 kalorier per dag, därför tänkte ja om du kunde hjälpa mig, svara gärna här i gästboken, eller på mail.

tommy sa...

mailen är proffswax@hotmail.com

Anonym sa...

I have been here!