lördag 12 april 2008

Biceps träning


Skivstångscurl:

Det här är en riktigt bra övning för att bygga massa och den finns alltid med i mitt träningsprogram på ett eller annat sätt. Jag är noga med att alltid trycka fram armbågen en bit framför kroppen innan jag börjar curla upp vikten. Lite fusk kan vara ok så länge man inte kör något annat än armar. Börjar man gunga i ryggen fuskar man för mycket. Jag har svårt att träna med mer än 60 kg, då blir jag för framtung. Greppbredden varierar från gång till gång.

3 kommentarer:

Anonym sa...

najs men när är det dags för bröst du har skrivit om allt utom d =)

Anonym sa...

Mycket bra övning :) Kan du göra en lista på vilka kostillskott du använder?

Anonym sa...

Hi there! My name is Richard. I came across your site and I actually have one myself in a related area - http://hugebicepsguide.com
I think it would be beneficial for us to do a blogroll link exchange, if you're interested. If so, please let me know what anchor text and url
you'd like me to use, and I can put your link up right away.

You can contact me at richardblack@kramnet.se