tisdag 2 juni 2009

Sats odenplan

Tja!

Idag har vi pratat om Antioxidanter och tillskott. Kost vid förbrännig, uppbyggning och uthållighetsträning och de olika dietmetoder som är populära
te.x.
LCD (low calorie diet)
VLCD (very low calorie diet)
Atkins
LCHF (low carbs high fat)
Isologisk diet

Alla mycket intressanta.

Efter dagens skola gick jag till Odenplan och sats, jag blev ganska missnöjd med det jag såg. En källargym utan fönster och med mycket dåligt luft.Jag förväntade mig lite bättre tränings miljö. Undra var jag ska träna imorgon?

Ha det bra så länge!

2 kommentarer:

Pia sa...

Testa Sats Stureplan. SATS största träningscenter i fyra plan.

Ligger på Birger Jarlsgatan 6c

God natt älskling!
Jag saknar dig!

Anonym sa...

Hej Homan , jag ser att det är full fart på dig (omslag på body, fotojobb,utbildning etc etc ..)he he.
Kul hoppas att det fortsätter att hända ``good things`` för dig länge.
Vi ses säkert på SATS snart igen ( och kör mark :)).
Häls. Benjamin.