söndag 17 maj 2009

Tung vecka!

Tja!
Jag har varit till Stockholm under hela denna vecka på konferens anläggningen på Sture badet, där jag har gått en kost rådgivare utbildning i regi av Pauluns närings center. Första dan var ganska lätt men det blev svårare och mer komplicerat ju mer vi läste. Nu känns det som har en hel del information i hjärnan som jag måste sortera och placera i rätt fack, det har varit as kul och väl genom tänkt. Martin Brunnberg som jag hade som lärare var jätte kunnig och pedagogisk.

3 kommentarer:

Gurrametoden sa...

Tjenare, tyckte du att det var värt det? Kostar ju en slant för en ganska kort utbildning..

Homan sa...

Tja!
Jag var lite osäker på ifall man skulle få med "allt" under 2 veckor men efter 1:a veckan är jag tok nöjd. Det kostar lite som sagt men man får å andra sidan en jätte massa kunskap om man pallar trycket :-)

Anders Lundgren sa...

Ja du Homan, synd att ditt fack blev i en säck på golven ;-) Ne då, vi rockade på du. Kul att lära känna dig. Se till att träna på nu så ses vi framöver