tisdag 26 maj 2009

Status v.1.5

Tja!

Jag har haft 2 mycket sköna pass denna vecka, igår körde jag baksida axlar och rygg. Det blev några set marklyft under noggrann uppsyn av Benjamin den gamle styrkelyft världsmästaren.
Och slutligen vader. Jag var helt slut efter det passet.
Idag körde jag bröst och triceps, jag slår ihop dessa då jag inte har så många dagar att träna på under veckan. Jag känner fortfarande av skadan i höger axel och triceps och får anpassa vikterna därefter. Tråkigt...
Jag har inte gått upp så mycket som jag hade hoppats under "offseason" men offseason för mig är just OFFSEASON. Jag gillar att äta gott och träna när jag känner för det. Det är under diet som ALLT händer.

VI hörs

2 kommentarer:

Unknown sa...

vågar man fråga vad mannen väger nu då? Ha de bäst

Homan sa...

Tja Danne!
morgonvikt 90-91kg.
ha det