torsdag 28 maj 2009

Body nr 299 ute nu!

Och gissa vem som är på omslaget?


8 kommentarer:

Ollas sa...

Sjukt opti form. Hur mycket är det kvar på utbildningen? Vill du ta dig an mig sen på Antonis? :D
/Blivande adept? ;)

Homan sa...

Hej Gustav!

Jag blir klar nästa fredag och

Allt är möjligt:-)

Gurrametoden sa...

Riktigt snyggt omslag och övriga bilder var också riktigt bra. Din fysik är perfekt, tilltalande för stranden och för byggare :)

Anonym sa...

Hej Homan ! Jag är en ny beundrare av dig,jag undrar, jag har kört styrketräning i ett halv år, vad ska jag tänka på. Jag är 38 år. Mv Hasse

Homan sa...

Hej Hasse!

Några tipps oberoende dina mål med träningen!

1: Träna inte för mycket!
2: Ät flera små mål mat varje dag i stället för färre stora!
3: Ät protein till varje mål!
4: Träna genom kroppen 1 gång per vecka eller var 10:e dag beroende på hur du delar upp dina pass.
5: Glöm inte att hålla en hög intensitet och att vara effektiv när du tränar.

Mvh
Homan

Tarik sa...

Sha! Skit nice omslag på body! perfekt fysik, "lagom"! (Y) Det stod att du skulle testa "bodybuilding" framöver i tidningsmagazinet? Hur menar du då? mvh Tarik

Anonym sa...

grym fysik, har beundrat dig, kan man få din msn så att man kan få tips närsomhelst från dig :)?

Homan sa...

Tja!
majla mig på homan@muscleswithstyle.com