onsdag 18 november 2009


Jag börjar känna mig som värsta gnällisen, men va fan det ena efter det andra. Nu har vi kommit på varför jag håller vätska som en svamp. Det finns ett virus som gör att man håller vatten, känner svällbuk och sitter på toa med diarré. Jag har haft dessa symptom i 10 dagar. Håller vatten i rygg och benen. Det positiva och det enda i så fall är att huden på benen känns tunnare.
Jag vägde 86 imorse. Kan ju inte säga att jag är nöjd med formen heller men är övertygad att det kommer att vara betydligt bättre om 2 veckor.
Jag har en resa till Finland planerad under nästa vecka som jag ser fram emot. Det blir säkert en film därifrån med.
Ciao så länge

3 kommentarer:

Ted sa...

Hej.

Kolla gärna in min nya blogg/hemsida på http://tedahlenius.com, den är fortfarande under konstruktion då jag började med den igår, men har redan dragit igång med bloggandet där nu.

mvh, Ted

Anonym sa...

Va fan, ta och sluta rök. Ser inte bra ut, inte alls!

Anonym sa...

Vad heter viruset?