måndag 13 april 2009

Sol!

Tja!
Kom hem nyss från gymmet, körde ett rygg pass och gick lite på bandet. Det var inte det jag tänkte köra när jag satte mig i bilen, det skulle bli triceps och axlar men jag känner fortfarande lite i triceps fästen. Det blev ett bra pass ändå, jag körde rygg och baksida axlar. De hör ju ihop lite :-)

Några bilder från gårdagen.Jag och Ramzee satt och mös lite i skuggan.


Som ni ser av mängden mat så kan det inte vara min tallrik :-)
Grillad lammstek med ungsbakad potatis och sallad och béa, mummms.
Ha det bra i solen!

4 kommentarer:

Aram sa...

Måste ha missat dig precis...tråkigt att höra om tricepsfästet, hoppas de läker snabbt.

vi hörs!

Homan sa...

Ahh, måste ha gjort det. Tricep kommer att bli bra om jag vilar den lite bara.

mvh
Homan

Fredrik sa...

Det låter inte roligt att ha problem med fästet. Bara kämpa på ;)

PS: Beundrar dig oerhört. En verklig förebild ! fortsätt blogga :)

Homan sa...

Tack så mycket Fredrik!
Det börjar kännas ganska bra nu.