torsdag 2 april 2009

Fairing

Vill passa på att skriva lite om några av mina favorit produkter, och produkter som jag använder just nu, faktiskt medan jag sitter och skriver i denna stund. Ett bra protein pulver är basen bland alla tränings kosttillskott, vare sig man vill gå upp, ner eller behålla vikten. Därför väljer jag ett som innehåller Vassle isolat (WPI) som är högvärdigt och kvalitetsmässigt överlägsen allt annat. Det är ett snabbt protein som jag tar på morgonen direkt när jag vaknar tillsammans med grenade aminosyror (AMINO RUSH). Jag tar den mellan måltider men då med en msk jordnötssmör. Jag tar den efter träning och innan jag lägger mig, då också med jordnötssmör. Andra produkter som jag använder är RAGE och RAW. Jag tar en portion av dessa innan träningen tillsammans med 23 g vitargo och en skopa AMINO RUSH.

FAIRING har massor med bra produkter som gör det de lovar och smakar dessutom bra.

Tack till alla på FAIRING och speciellt till Lasse som ställer upp!

mvh
Homan