fredag 20 juni 2008

Status

Glad midsommar kära vänner!

Har precis kommit hem från midsommarsfirandet med familjen. Vi var till hembygdsgården och frugan och Lilla A dansade runt stången. Jag, Ramzee och lill tjejen stod och tittade på. För en stund glömde jag att jag är mitt i en diet och började njuta lite av sol och samtal med vänner och bekanta. Jag har tänk lite, eller ganska mycket den senaste veckan under morgon promenaderna. Jag vill kunna dricka en kall Miller och doppa mina hemmagjorda chips i bea sås och avsluta med en Caol Ila och en Cigarr. Som tur är jag inte så seriös hela tiden. Men det känns som om jag har dietat det senaste året, jag började den 5:e maj förra året! Det känns som om jag behöver en lite längre vila efter SM i höst. Jag har tänkt också att det är ”nog” därför som jag inte utvecklas lika mycket som alla förväntar sig, men jag skulle inte klara av att vara så seriös som det krävs år ut och in för att bli så bra som jag kan. Jag gillar livet för mycket för att slösa det på diet resten av livet. Vi får se vad som händer efter höstens SM.

Morgon vikten ligger nu nere på 86,5 kilo jag fortsätter att gå ganska lågt. 2000-2500 kcal.
Jag har ett problem och det är att jag under diet kan väldigt lätt ”svälta” mig själv. Äta för lite kolhydrater. Det försöker jag att undvika denna gång men det är svårt. I onsdags var det rekord vad det gäller träning. Läs!

1 timme och 20min på cykeln på morgonen och 25 min efter lunch, bröst och triceps och 30 min på gåband, 65 min promenad på kvällen och ytterligare 25 min promenad vid kl 24:30.

Vi hösr snart
/ciao

Inga kommentarer: