måndag 15 mars 2010

Hej


  Hej
 Jag har haft en ganska bra vecka, jobbat massor och även hunnit träna igenom kroppen, det har inte blivit lika många pass som förut men jag har lyckats träna hela kroppen på 3 pass.

 Det är många som hör av sig till mig angående tips om kost och träning. Jag tycker att det är roligt att kunna inspirera och motivera andra att ändra livsstil och kämpa mot hälsosammare och bättre upplevd hälsa.
Det finns många som kan massor om kost och träning men inte fullt så många som har förståelsen och insikten i hur och varför vi gör på det sätt som vi gör. Eftersom jag jobbar med Kognitiv beteende terapi (KBT) som verktyg i mitt dagliga jobb har jag en viss insikt i hur man tänker och varför man gör som man gör. Jag kan även hjälpa dig att börja "tänka" på ett annat sätt för att underlätta att du lyckas med det som du ger dig in i!

Kör hårt!
Homan 

Inga kommentarer: